It is currently Wed Feb 26, 2020 12:13 am





Post new topic Reply to topic  [ 72 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
SEMINAR DI OUTSTATION... 
Author Message

Joined: Fri Sep 04, 2009 2:51 pm
Posts: 6
Post Re: SEMINAR DI OUTSTATION...
tradercafe wrote:
Masta Lukpayat
masukkan nama saya - Sabah
Matzain Baniamin
0198071087


ajak lg member2 kita kumpul 30org...hehe


Tue Oct 06, 2009 4:28 pm
Profile E-mail

Joined: Sat Sep 26, 2009 11:22 pm
Posts: 1
Post Re: SEMINAR DI OUTSTATION...
bahas18 wrote:
tradercafe wrote:
Masta Lukpayat
masukkan nama saya - Sabah
Matzain Baniamin
0198071087


ajak lg member2 kita kumpul 30org...hehe


saya pun berminat kalau ada kelas di sabah nanti yee


Fri Oct 09, 2009 8:45 am
Profile E-mail

Joined: Wed Sep 16, 2009 8:33 am
Posts: 7
Post Re: SEMINAR DI OUTSTATION...
slm... Dah 2 kali percubaan nk gi seminr di Damansara gagal..trmasuk mlm ni..Kena tunggu sessi di Terengganu plak la nampaknya..Minta Sifu mklum ke saya jika ada di trg..
abu_usamah79@yahoo.com


Sat Oct 10, 2009 12:52 am
Profile E-mail

Joined: Thu Sep 17, 2009 9:55 pm
Posts: 11
Post Re: SEMINAR DI OUTSTATION...
Brader Lukpayat

Boleh terangkan details silibus yg akan diadakan pada 25hb-26hb tak?.


Tue Oct 13, 2009 12:33 am
Profile E-mail
Site Admin
User avatar

Joined: Wed May 06, 2009 4:13 pm
Posts: 215
Post Re: SEMINAR DI OUTSTATION...
silibus sama macam yg di buat di oasis pada sabtu... leh tgk kat announcement thread.


Wed Oct 14, 2009 3:45 am
Profile E-mail YIM

Joined: Thu Sep 17, 2009 9:55 pm
Posts: 11
Post Re: SEMINAR DI OUTSTATION...
lukpayat wrote:
silibus sama macam yg di buat di oasis pada sabtu... leh tgk kat announcement thread.


sori bro....silibus 1000pip atau 3000pip thread dekat Carigold yang guna IA tu ada diajar sekali ke dekat JB nti pd 25hb tu....byk tanya pulak aku ni la.. :mrgreen:


Sun Oct 18, 2009 1:22 am
Profile E-mail

Joined: Mon Sep 14, 2009 12:06 am
Posts: 2
Post Re: SEMINAR DI OUTSTATION...
BigDaddy wrote:
lukpayat wrote:
silibus sama macam yg di buat di oasis pada sabtu... leh tgk kat announcement thread.


sori bro....silibus 1000pip atau 3000pip thread dekat Carigold yang guna IA tu ada diajar sekali ke dekat JB nti pd 25hb tu....byk tanya pulak aku ni la.. :mrgreen:


Takpe bro tak pasti bertanya supaya x sesat jalan...bleh sesat jalan gak kat UTM nnti kalo xde map...jumpa disana... :mrgreen:


Mon Oct 19, 2009 5:03 pm
Profile E-mail
Site Admin
User avatar

Joined: Wed May 06, 2009 4:13 pm
Posts: 215
Post Re: SEMINAR DI OUTSTATION...
salam... kat JB nanti 1000 pips sahaja bro...
3000 pips belom ade kelas... kat KL pon lom ajar... rasanye nak serah semuanya kpd geng kuda shah alam


Mon Oct 19, 2009 7:59 pm
Profile E-mail YIM

Joined: Thu Sep 17, 2009 9:55 pm
Posts: 11
Post Re: SEMINAR DI OUTSTATION...
lukpayat wrote:
salam... kat JB nanti 1000 pips sahaja bro...
3000 pips belom ade kelas... kat KL pon lom ajar... rasanye nak serah semuanya kpd geng kuda shah alam


perghhh 1000pip mmg deboommm la bro....tp aku ni boleh ker dpt 1000pip? :mrgreen:
praktis, praktis, pasti BOLEH...


Mon Oct 19, 2009 8:52 pm
Profile E-mail

Joined: Sat Sep 26, 2009 1:15 pm
Posts: 7
---------
Post Re: SEMINAR DI OUTSTATION...
masta, seminar tu ble nak datang kb ek? xsaba tunggu masta.. trading masih terumbang ambing je, harap dpt tunjuk ajar masta


Fri Oct 23, 2009 12:38 pm
Profile E-mail
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 72 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron